Please enter a search term:

Microsoft Dynamics: vrhunska rešitev za avtomatizacijo trženja za podjetja B2B

To je že v imenu: Microsoft Dynamics s povezovanjem podatkov, procesov in skupin s pametnimi poslovnimi aplikacijami ustvarja visoko prilagodljivost in agilnost. Z Dynamicsom postavite temelje za hiperomrežno podjetje in se brez težav vključite v znano okolje Office 365.

Zakaj Microsoft Dynamics za vaše podjetje B2B?

Microsoft Dynamics je vodilna platforma za avtomatizacijo trženja in CRM, zasnovana posebej za potrebe podjetij B2B. S svojo brezhibno integracijo v Microsoftov ekosistem in širokim naborom funkcij podjetjem omogoča, da svoje procese trženja, prodaje in storitev za stranke naredijo učinkovitejše in uspešnejše.

Nekatere ključne prednosti Microsoft Dynamics za podjetja B2B vključujejo:

  • Učinkovita avtomatizacija trženjskih kampanj
  • Centralizacija informacij o strankah
  • Ustvarjanje personaliziranih profilov strank
  • Celovite funkcije analize in poročanja
  • Izboljšanje prodajnih procesov in storitev za stranke


Strankam in potencialnim kupcem pošljite prave informacije in ustrezna sporočila ob pravem času prek idealnega kanala:

  • Segmentirajte stranke ali potencialne stranke glede na različna merila.
  • Omogočite in izvajajte medkanalno in večkanalno trženje
  • Avtomatizirati ponavljajoče se dejavnosti trženja
  • Načrtujte in objavljajte objave v družabnih omrežjih (družabni mediji)
  • Ne glede na to, ali gre za spletne dogodke, dogodke brez povezave ali hibridne dogodke: Stroške, udeležence, govornike in prostore lahko preprosto upravljate
  • S preglednimi nadzornimi ploščami in drugimi ocenami lahko spremljate vse pomembne informacije.
  • Zgodovino stikov za posamezno stranko lahko grafično prikažete in spremljate.

Kot izkušena digitalna agencija dobro razumemo zahteve podjetij B2B in ponujamo celovito podporo pri izvajanju Microsoft Dynamics Marketing Automation in CRM. Naše ključne kompetence vključujejo:

  • Strateške Svetovanje

Pomagamo vam opredeliti vaše cilje na področju trženja, prodaje in storitev za stranke ter razviti prilagojeno strategijo Microsoft Dynamics.

  • Izvajanje

V vašem podjetju uvedemo platformo Microsoft Dynamics ter jo vključimo v vaše obstoječe sisteme in procese.

  • Usposabljanje in Podpora

Vaši ekipi omogočimo usposabljanje za učinkovito uporabo Microsoft Dynamics Marketing Automation in CRM ter smo na voljo za odgovore na vprašanja in reševanje težav.

  • Optimizacija

Podpiramo vas pri nenehnem izboljševanju procesov Microsoft Dynamics za doseganje vaših poslovnih ciljev.


Podjetjem B2B nudimo širok nabor storitev za pomoč pri uvajanju Microsoft Dynamics Marketing Automation in CRM:

  • Analiza potreb

Analiziramo vaše trenutne procese trženja, prodaje in storitev za stranke ter opredelimo področja, na katerih lahko Microsoft Dynamics zagotovi izboljšave in učinkovitost.

  • Konfiguracija sistema

Microsoft Dynamics konfiguriramo v skladu z vašimi posebnimi zahtevami in zagotovimo, da je platforma optimalno usklajena z vašimi poslovnimi cilji.

  • Migracija podatkov

Pomagamo vam pri migraciji obstoječih podatkov o strankah in trženjskih virov v sistem Microsoft Dynamics.

  • Integracija

Microsoft Dynamics brez težav vključimo v vaše obstoječe informacijsko okolje


Analizirajte odzive svojih stikov na različne trženjske dejavnosti z aplikacijo Dynamics 365 Marketing. Za analizo učinkov posameznih ukrepov so na voljo podrobni prikazi. To vam omogoča nenehno učenje in optimizacijo.

Na primer, ocenite, katera glasila in e-poštna sporočila ste poslali. Analizirajte povezave, ki ste jih poslali po elektronski pošti. S pomočjo toplotnega zemljevida imate pregled nad tem, katere povezave so bile najpogosteje kliknjene. Poleg tega dobite celovit pregled s ključnimi kazalniki uspešnosti (KPI), desetimi najbolj priljubljenimi povezavami, odzivom v daljšem časovnem obdobju, geografskimi podatki in še veliko več.

Glede na svoje dejavnosti lahko analize razširite s statističnimi podatki, analizami in ključnimi kazalniki uspešnosti na različnih ravneh:

  • Kontakti
  • Vodila
  • Segmenti
  • Potovanja strank
  • Pristajalne strani
  • Obrazci

mprofi AG, vaš tehnični partner za Microsoft Dynamics 365 Marketing

S predhodno skrbno oceno potreb poznamo konkretne zahteve, ki jih ima vaše podjetje na področju avtomatizacije trženja. Naši strokovnjaki nato skupaj z vami strukturirano in hitro razvijejo primere uporabe iz vašega vsakodnevnega poslovanja, ki jih je treba prikazati v sistemu Dynamics 365 Marketing. Primerno za vaše podjetje in vašo panogo.

Vaša korist? Povečanje učinkovitosti celotnega procesa trženja z združitvijo vseh potrebnih aplikacij na eni platformi.

mprofi AG, vaš tehnični partner za Microsoft Dynamics 365 Marketing

S predhodno skrbno oceno potreb poznamo konkretne zahteve, ki jih ima vaše podjetje na področju avtomatizacije trženja. Naši strokovnjaki nato skupaj z vami na strukturiran in hiter način pripravijo primere uporabe iz vašega vsakdanjega poslovanja, ki jih je treba prikazati v sistemu Dynamics 365 Marketing. Primerno za vaše podjetje in vašo panogo.

Vaša korist? Povečanje učinkovitosti celotnega procesa trženja z združitvijo vseh potrebnih aplikacij na eni platformi.

Analiza in vrednotenje

Analizirajte odzive svojih stikov na različne trženjske dejavnosti z aplikacijo Dynamics 365 Marketing. Za analizo učinkov posameznih ukrepov so na voljo podrobni prikazi. To vam omogoča nenehno učenje in optimizacijo.

Na primer, ocenite, katera glasila in e-poštna sporočila ste poslali. Analizirajte povezave, ki ste jih poslali po elektronski pošti. S pomočjo toplotnega zemljevida imate pregled nad tem, katere povezave so bile najpogosteje kliknjene. Poleg tega dobite celovit pregled s ključnimi kazalniki uspešnosti (KPI), desetimi najbolj priljubljenimi povezavami, odzivom v daljšem časovnem obdobju, geografskimi podatki in še veliko več.

Glede na svoje dejavnosti lahko analize razširite s statističnimi podatki, analizami in ključnimi kazalniki uspešnosti na različnih ravneh:

  • Kontakti
  • Vodila
  • Segmenti
  • Potovanja strank
  • Pristajalne strani
  • Obrazci