Please enter a search term:

  • Avtomatizacija trženja

    Naši izdelki za avtomatizacijo trženja vam pomagajo pri učinkovitejši uporabi podatkovne zbirke strank, bolj prilagodljivih in dinamičnih prodajnih procesih ter pri ponujanju prilagojenih ponudb strankam.

    Naši izdelki

Naši izdelki na področju avtomatizacije trženja

Naši izdelki za avtomatizacijo trženja vam pomagajo učinkoviteje uporabljati zbirko podatkov o strankah in jim ponuditi prilagojene ponudbe. suverenost in varnost podatkov sta za nas v mprofi vedno na prvem mestu. Zato uporabljamo samo izdelke, ki zagotavljajo varnost vaših podatkov.

Mautic

Odprtokodna rešitev v oblaku za boljše delovanje strank na vseh kanalih

Odkrijte Mautic
Marketo

Optimizira upravljanje vodil, interakcije med kanali in pripisovanje več dotikov.

Odkrijte Marketo
Pardot - Salesforce

Intuitivno orodje za posamezne začetne strani in obrazce z vlečenjem in spuščanjem

Odkrijte Pardot
Microsoft (MS) Dynamics

Združuje ERP in CRM v enem okolju v oblaku

Odkrijte MS Dynamics
Spremljevalec kampanje

Campaign Monitor je platforma za avtomatizacijo trženja, zasnovana posebej za podjetja B2B. Omogoča vam učinkovito upravljanje trženjskih kampanj, vzpostavljanje odnosov s strankami ter doseganje prodajnih in trženjskih ciljev.

Odkrijte Monitor kampanj
Inxmail

Za promocijo svojih izdelkov ali storitev na internetu uporabite spletne oglaševalske izdelke. Digitalne oglaševalske rešitve vključujejo prikazno oglaševanje, oglaševanje na iskalnikih, oglaševanje v družabnih medijih, partnersko trženje in trženje prek e-pošte. Cilj je povečati prepoznavnost, doseg in konverzije ter s tem povečati prodajo.

Odkrijte Inxmail

V dobi digitalizacije so sistemi za avtomatizacijo trženja priljubljeno orodje za spletno trženje. Ta orodja omogočajo nemoteno usklajevanje prodaje in trženja ter s tem izkoriščanje digitalnih strukturnih sprememb v korist podjetja. Avtomatizacija trženja je tudi idealna rešitev za mala in srednje velika podjetja (MSP) v segmentih B2B in B2C z izdelki, ki zahtevajo posebno razlago.

Avtomatizacija trženja avtomatizira vsa ponavljajoča se opravila na teh področjih ali pa da podatke na voljo za nadaljnje postopke.

Opredelitev avtomatizacije trženja

Avtomatizacija trženja se na splošno razume kot integrirana programska oprema s spletnim sledenjem, ki avtomatizira ponavljajoče se naloge trženja, bodisi prek inteligentne e-pošte, sporočil SMS ali družabnih medijev.

Vendar pa avtomatizacija trženja ni zelo pomembna le kot organizacijski vmesnik. Hkrati je treba te programske sisteme razumeti kot inteligentna analitična orodja za avtomatizacijo. Uporabljajo se lahko tako za prepoznavanje obiskovalcev spletnih strani kot tudi za pridobivanje potencialnih strank, ocenjevanje vodilnih strank in številne druge procese v realnem času. Poleg zbiranja e-poštnih naslovov sistemi za avtomatizacijo trženja istočasno skrbijo tudi za vzgojo vodij s pomočjo inteligentnega trženja po e-pošti.

Sistemi za avtomatizacijo trženja se od sistemov za elektronsko pošto razlikujejo po tem, da podatki niso shranjeni na seznamu. Podatki so shranjeni v zbirki podatkov. Na ta način je mogoče na prvi pogled videti najpomembnejše značilnosti podatkov. Za dodatno povečanje dodane vrednosti je ta zbirka podatkov prek vmesnika povezana s sistemom CRM. Teža in zrelost teh ključnih elementov orodij za avtomatizacijo trženja se razlikujeta glede na ponudnika. Zato je potrebna skrbna predhodna izbira.

Avtomatizacija trženja je pomemben del sodobnega trženja, ki ga številna podjetja B2B uporabljajo za optimizacijo in avtomatizacijo svojih trženjskih strategij. Gre za tehnologijo, ki podjetjem omogoča, da avtomatizirajo in personalizirajo svoje trženjske dejavnosti ter tako učinkoviteje komunicirajo s svojimi strankami in potencialnimi strankami.

Področja uporabe avtomatizacije trženja

  • Upravljanje vodilnih

Pri upravljanju potencialnih strank se zainteresirane stranke in potencialni kupci evidentirajo in kvalificirajo ter upravljajo z avtomatiziranimi postopki. To omogoča bolj ciljno usmerjeno nagovarjanje potencialnih strank in njihovo hitrejšo konverzijo.

  • Trženje po e-pošti

Z avtomatizacijo trženja je mogoče ustvariti prilagojena e-poštna sporočila, ki so prilagojena individualnim potrebam in interesom prejemnika. S tem se lahko poveča stopnja odpiranja in klikanja e-poštnih sporočil ter doseže višja stopnja konverzije.

  • Personalizacija vsebine spletnega mesta

Avtomatizacija trženja se lahko uporablja za dinamično ustvarjanje vsebine, ki je prilagojena obiskovalcu spletnega mesta. To lahko privede do večje interakcije in boljše uporabniške izkušnje.

  • Vzgoja vodilnih

Pri vzgoji potencialnih strank gre za spremljanje potencialnih strank v celotnem procesu odločanja o nakupu ter zagotavljanje ustreznih informacij in ponudb. Z avtomatiziranimi postopki je mogoče ustvariti individualne in prilagojene kampanje, ki so prilagojene potrebam in vedenju potencialne stranke.

  • Trženje v družabnih medijih

Pri tem je cilj ciljno umeščanje in promocija vsebine na posameznih kanalih. Z avtomatiziranimi postopki je mogoče nagovoriti posamezne ciljne skupine in ustvariti natančno prilagojeno vsebino.

  • Ocenjevanje vodilnih strank

Pri pridobivanju potencialnih strank (lead sourcing) se potencialne stranke ocenijo in kvalificirajo glede na določena merila. Z avtomatiziranimi procesi je mogoče opredeliti posamezna ocenjevalna merila, ki so prilagojena individualnim potrebam podjetja.

Naše strokovno znanje o avtomatizaciji trženja

Preberite več o našem strokovnem znanju in izkušnjah na področju avtomatizacije marketinških procesov in optimizacije ustvarjanja vodil.

O kompetenci