Please enter a search term:

  • Stroški digitalne pretvorbe:

    Koliko vas stane digitalna pretvorba? To smo za vas razčlenili s tem vzorčnim izračunom. Kaj vam obljubljamo: Ostali bomo v okviru proračuna, o katerem se boste dogovorili z nami.

    Več informacij najdete tukaj!

Kakšni so stroški izdelave spletne strani s strani agencije?

Seveda na to vprašanje ni mogoče odgovoriti na splošno. Kljub temu je mogoče stroške projekta spletne strani z agencijo precej dobro oceniti vnaprej na podlagi nekaj ključnih točk.

V bistvu so stroški odvisni od vrste spletne strani, ki jo nameravate izdelati. Praviloma lahko pričakujete razmeroma nizke stroške, če potrebujete le blog. Tipična spletna prisotnost za podjetja je po stroških v srednjem razredu. Temu sledita področje za elektronsko poslovanje in področje za člane. Na vrhu lestvice stroškov je spletna aplikacija. To stopnjevanje je predvsem posledica kompleksnosti posameznega projekta in s tem povezanih izdatkov denarja, časa in znanja. Več kot je teh virov na voljo v podjetju ali več kot jih podjetje samo da na voljo, cenejša je izdelava spletnega mesta. Pri tem velja načelo notranje uspešnosti.

Če namreč v podjetju razpolagate z ustreznim znanjem in ga lahko tudi dodelite takšnemu projektu, seveda ni potrebno, da programiranje nove spletne strani naročite agenciji. Morda pa boste potrebovali podporo pri gostovanju, strateško pravilnem spletnem trženju ali integraciji sistemov tretjih oseb. Dobra agencija vam bo ponudila točno takšno podporo, kot jo potrebujete, da boste s svojim spletnim mestom dosegli čim večji uspeh.

Zdaj imate že okviren pregled stroškov izdelave spletne strani s strani agencije. V nadaljevanju si lahko preberete o posameznih dejavnikih, ki določajo, koliko boste morali na koncu plačati, kakšne tekoče stroške lahko pričakujete in druga pomembna dejstva na to temo.


Lastni spletni oblikovalec, samostojni podjetnik ali spletna agencija?

Zelo malo podjetij ima lastnega spletnega oblikovalca. Praviloma se takega strokovnjaka ne splača najeti za projekt spletne strani.

Prva in stroškovno najbolj učinkovita alternativa lastnemu spletnemu oblikovalcu je najem samostojnega strokovnjaka. Vendar pa pogosto potrebujete več kot le oblikovalca za oblikovanje vmesnika spletnega mesta. Potrebujete tudi programerja za ustvarjanje pomembnih funkcionalnosti in strokovnjaka za spletno trženje, ki bo zagotovil, da bo spletno mesto dolgoročno res uspešno delovalo za vas. Pri tem je pomembno, da imate sami izkušnje z vodenjem projektov in/ali znanje o uporabnosti, uporabniški izkušnji, SEO itd. ali da imate v svoji ekipi ustrezne strokovnjake. Številni samostojni izvajalci programirajo strogo v skladu z naročnikovimi specifikacijami - vendar strategijo prispevate vi kot naročnik. Za to vedno načrtujte nizke štirimestne zneske.

Če vam je pomembno celovito svetovanje, je agencija boljša izbira. V njej pri vašem spletnem projektu sodelujejo spletni oblikovalci, programerji in spletni tržniki. Tu bodo vaše zahteve natančno zapisane, pokazali vam bodo, kaj je mogoče in kaj je potrebno, na koncu pa bodo strokovnjaki uskladili posamezne korake dela tako, da boste na najučinkovitejši način dosegli maksimalno uporaben rezultat.

In koliko stane strokovna domača stran, ki jo naročite pri agenciji? Naložba se lahko giblje v petmestnem razponu, v primeru spletne aplikacije pa lahko doseže tudi šestmestno številko. V nadaljevanju si preberite, kakšni so podrobni stroški. Najprej pa nekaj besed o tem, kako izbrati pravega ponudnika.


Dejavniki, ki vplivajo na stroške

Oglejmo si dejavnike, ki vplivajo na stroške izdelave spletnega mesta. V posebnih primerih se lahko zgodi, da se dodajo še drugi stroški. Vendar morate skoraj vedno upoštevati naslednje točke.

  • Individualne potrebe

Najprej je zelo odvisno od tega, kaj potrebujete in kako drago bo vaše spletno mesto dejansko stalo. Približno orientacijo smo vam podali že na začetku tega članka: Razvrstitev sega od bloga do spletne aplikacije. Vmes pa je še vedno veliko manevrskega prostora ali nekaj nujnih potreb za specifične cilje spletne strani, ki lahko pomenijo višje cene.

Praviloma velja, da bolj ko mora biti spletna stran zapletena, dražja bo. Da bi bili stroški čim nižji in še vedno dosegli največji možni uspeh, morate dobro premisliti o odgovoru na naslednje vprašanje:

  1. Kakšne koristi mora imeti spletna stran za moje podjetje in uporabnike?
  2. Kaj je resnično potrebno za dosego teh ciljev?
  3. Ali že imate izdelano zasnovo podjetja?

Korporativno oblikovanje je zelo pomembno za prepoznavno vrednost vašega podjetja. Prepoznavnost mora biti že zagotovljena, tako da je vaša prisotnost na internetu dejansko povezana z vašim podjetjem.

Poleg tega ustrezno enoten korporativni videz spodbuja oblikovanje blagovne znamke in sprejemanje podjetja s strani strank. To pa vodi k bistveno večji možnosti ponovnega nakupa ali poistovetenja z vašimi izdelki, vizijami, vrednotami itd.

Če je treba oblikovati tudi korporativni videz za spletno stran, je to seveda povezano z dodatnimi stroški.

  • Katere varnostne ukrepe je treba sprejeti?

Glede na vrsto spletnega mesta so pomembni različni varnostni standardi. Na splošno velja, da morajo imeti komercialna spletna mesta zadostno šifriranje.

Šifriranje HTTPS z ustreznim certifikatom SSL je obvezno že iz tega razloga. Brskalniki namreč opozarjajo obiskovalce na spletna mesta, ki niso ustrezno zaščitena. To seveda meče slabo luč na vaše podjetje.

V primeru spletne trgovine so zahteve še strožje. Tu je treba posebno pozornost nameniti varnim plačilnim metodam in zaščiti podatkov v skladu z DSGVO.

  • Namestitev programske opreme

Sistem CMS je treba najprej namestiti na spletni prostor, preden je na voljo. To se običajno izvede večinoma samodejno. Pri tem ni dodatnih stroškov.

Vendar pa vzpostavitev sistema ali njegova prilagoditev potrebam vas kot končnih uporabnikov ne poteka brez vašega posredovanja.

Dobra agencija bo poskrbela tudi za optimalno uporabnost v zaledju, kar v osnovi pomeni, da morajo biti posebej pomembne funkcije hitro dostopne. Tukaj izračunajte individualni napor.

  • Kje je mesto za gostovanje?

Ponudnikov gostovanja je na voljo več kot deset. Njihove cene so zelo različne. Spletno stran je mogoče gostiti še posebej poceni, če so na voljo lastni spletni strežniki. V redkih primerih pa so ti predpogoji podani.

Strežniki vaše spletne agencije so optimalna alternativa. Tu običajno dobite točno tiste storitve, ki jih resnično potrebujete, in ne plačujete za različne funkcije paketa, ki so za vas dejansko neuporabne - kot se pogosto dogaja pri zunanjih gostiteljih.

  • Ali je treba vključiti možnosti za stike in komunikacijo?

O tem, da morajo biti vsi razpoložljivi kontaktni podatki na voljo na vidnem mestu na spletnem mestu, že dolgo ni več dvoma. Danes (potencialne) stranke vse bolj pričakujejo tudi možnosti neposredne komunikacije.

Če to velja za vašo ciljno skupino, morate imeti integrirane ustrezne funkcije, kot so klepet v živo, klepetalni bot, videoklepet itd. Izbira komunikacijskih kanalov je odvisna od želja vaših tipičnih obiskovalcev. Ali pa tudi od vaše trditve, da želite izstopati od svojih konkurentov.

  • Kakšne vrste večpredstavnostnih vsebin so del spletnega mesta?

Eden od najpomembnejših dejavnikov uspeha spletnih mest danes je ponujanje vsebin z dodano vrednostjo. Po eni strani je treba ustvariti izjemno večpredstavnostno vsebino z možnostjo interakcije.

Po drugi strani pa je treba ustvariti tudi optimalna okolja ali lokacije za to vsebino. Oboje je povezano s precejšnjimi stroški.

  • Ali je treba hkrati izvajati tudi SEO?

(Potencialne) stranke danes običajno najprej poiščejo rešitve na spletu, ko imajo težavo ali željo. Google je pogosto prvi klic, zato mora imeti novo spletno mesto že od samega začetka idealne pogoje za dobro najdljivost na lestvici Google.

Čeprav je SEO povezan z dodatnimi stroški, ima tudi velik gospodarski pomen.

  • Ali je treba povezati sisteme tretjih oseb?

Povezovanje lastne spletne strani z drugimi sistemi je pogosto celo povsem smiselno.

Na primer, podpora za poizvedbe prek klepeta, integriranega v spletno mesto, lahko nudi še posebej ciljno usmerjeno podporo, če je integriran sistem za upravljanje odnosov s strankami (CRM). Ali pa je mogoče povezati avtomatizacijo trženja, da se potencialni kupci spremenijo v stranke brez veliko truda, a z največjimi koristmi.


Kakšni so tekoči stroški vzdrževanja spletnega mesta?

Poleg enkratnih stroškov vzpostavitve sistema CMS, spletnega oblikovanja, integracije aplikacij tretjih oseb itd. je spletno mesto skoraj vedno povezano z obratovalnimi stroški.

  • Stroški za domeno

Domena je pravzaprav naslov vašega spletnega mesta. Domene so običajno predmet zakupne pogodbe.

  • Stroški gostovanja

Stroški najema nastanejo tudi za strežnike, na katerih gostuje vaša spletna stran. Ti stroški vključujejo energijo, ki je potrebna za njihovo delovanje, in redno vzdrževanje.

  • Spletno trženje

Celoten potencial spletnega mesta je mogoče izkoristiti le s spletnim trženjem.

To je tipičen primer: Če želite izboljšati uvrstitev svojega spletnega mesta, da bi o njem prepričali več strank, morate izvesti ciljno optimizacijo za iskalnike (SEO). Verjetnost, da bo vaše spletno mesto brez ustrezne optimizacije potonilo v prostranstvih spleta, je dejansko zelo velika. Na splošno je spletno trženje neprekinjen proces. Zato so z njim vedno povezani stroški.

  • Vzdrževanje in podpora:

Vaše spletno mesto mora biti tehnično posodobljeno. Le tako bo dolgoročno funkcionalno in varno. Če želite zmanjšati tveganje, uporabite podporo profesionalnega ponudnika storitev.

  • Certifikati SSL

Certifikat SSL je pogosto vključen v gostovanje. Vendar so plačljivi certifikati SSL ali certifikati TLS smiselni zlasti za občutljive podatke in procese. Poleg tipičnih in pogosto brezplačnih potrdil za preverjanje domene obstajajo tudi potrdila, ki omogočajo identifikacijo organizacije.


Stroški spletnega razvoja CMS, spletnih trgovin & Co.

Sistemi za upravljanje vsebine (CMS) in spletne trgovine so na voljo brezplačno kot odprta koda. Zato morda mislite, da stroški razvoja spletnih sistemov za upravljanje vsebin, spletnih trgovin, spletnih aplikacij, aplikacij in podobnega ne stanejo veliko denarja, kajne?

Pri vzpostavitvi sistema za upravljanje vsebin so vključene različne naloge. Od vas je odvisno, katere naloge boste prevzeli sami in katere bodo opravile tretje osebe:

  • Najprej morate uredniški sistem ali spletno trgovino namestiti na spletni strežnik. In prav na tej točki mnogi že dosežejo svoje tehnične omejitve. Številni ponudniki gostovanja ponujajo te odprtokodne aplikacije že nameščene na svojih strežnikih. S samo nekaj kliki lahko sistem za upravljanje vsebin ali spletno trgovino vzpostavite in zaženete.
  • Oblika aplikacije še ni pripravljena. Predloge za začetne strani, strani s pregledom, strani s kategorijami, strani s podrobnostmi itd. morate zato ustvariti sami. Za to običajno potrebujete tehnično znanje in izkušnje s HTML, CSS, PHP, Java & Co.
  • Želite prilagoditi svoj sistem za upravljanje vsebin ali spletno trgovino? Potem morate vedeti še več o jezikih HTML, CSS, PHP, Java in drugih.

In prav tu pridejo v poštev spletne agencije. So strokovnjaki na tem področju in ponujajo vzpostavitev ali razvoj spletnih aplikacij kot storitev. To pa je povezano s stroški.

Kakšni stroški nastanejo?

Seveda je od vaših zahtev odvisno, kakšne stroške boste imeli. Ali želite prilagoditi ali vzpostaviti obstoječi sistem od začetka? Ali želite, da se izvedejo vaše individualne zahteve za sistem? Vsi ti dejavniki lahko močno vplivajo na vrsto in višino stroškov za razvoj spletnega mesta.


Razvoj spletnega mesta z digitalno agencijo

Najpomembnejši koraki v postopku

Na koncu smo za vas (v poenostavljeni obliki) povzeli, kako poteka tipičen projekt spletne strani. Poznavanje tega postopka je pomembno za oceno obsega projekta ter potrebnega časa in delovne sile.


Z veseljem vam bomo pomagali, da bo vaša spletna prisotnost konkurenčna in usmerjena v prihodnost:

  • Kakšen je položaj vašega spletnega mesta v primerjavi z vašimi najmočnejšimi konkurenti? Izvedli bomo brezplačno preverjanje nadgradnje TYPO3 in skupaj z vami določili cilj, usmerjen v uspeh.
  • Pri tem vam bomo svetovali s svojim obsežnim znanjem in izkušnjami na temo uporabniške izkušnje in vodenja uporabnikov na vaši spletni strani. Na ta način vam lahko pomagamo, da svojim strankam ponudite optimalno izkušnjo.
  • Naši izkušeni spletni razvijalci bodo za vas z veseljem uresničili vaše individualne želje - pa naj gre za razvoj razširitev, odzivnih spletnih mest, aplikacij ali povezav vmesnikov.
  • Potrebujete novo spletno stran? Ni problema. Skupaj z vami bomo poiskali pravi sistem za upravljanje vsebin in začeli od začetka.
  • Naša ekipa za podporo je vedno na voljo za tehnično in uredniško podporo ter redno usposabljanje.