Please enter a search term:

  • Oblikovalska agencija

    Kaj naredi dober dizajn? Na to vprašanje je težko odgovoriti univerzalno. Za nas je vseeno pomembnejši drug odgovor. In sicer tisti, ki ustreza vašim zelo specifičnim potrebam.

    Odkrijte zdaj

Vaša oblikovalska agencija za prepoznavne videze

Oblikovanje za nas daleč presega zgolj oblikovanje vizualnega videza podjetja. Naše storitve oblikovanja vključujejo celo vrsto z oblikovanjem povezanih storitev: od oblikovanja blagovnih znamk, s katerim damo korporativni identiteti vašega podjetja (CI in CD) obraz, do ilustracij za kreativni videz na vseh oglaševalskih medijih in oblikovanja vmesnikov za prijazno in dosledno oblikovanje uporabniških vmesnikov. Vsem našim oblikovalskim storitvam je skupno: Temeljijo na dobro utemeljenih oblikovalskih konceptih, zagotavljajo visoko raven prepoznavnosti med vašimi strankami in so skladne s korporativno identiteto vašega podjetja. Z veseljem vam bomo pokazali, kakšen učinek ima lahko dobro premišljeno oblikovanje na pozicioniranje blagovne znamke, tiskovine, kot so brošure, ali celo predstavitve v spletnem svetu. Skupaj z vami oblikujemo predstavitve, ki se osredotočajo na vaše prednosti in na vaše stranke pustijo nezamenljiv vtis.


Spletno mesto je postalo najpomembnejši medij digitalne komunikacije.

Ali vaša spletna stran še vedno ustreza vse večjim zahtevam vaših strank glede oblikovanja? Ali svojim strankam na spletu preprosto ponujate dejstva ali pa zanje ustvarjate celostno izkušnjo? Kot kreativna spletna agencija vam pomagamo pri vizualni ter funkcionalni in strukturni zasnovi vašega spletnega mesta. Z estetskim in uporabniku prijaznim spletnim oblikovanjem ter najsodobnejšim spletnim programiranjem vašo blagovno znamko spremenimo v digitalno izkušnjo.


Koncept oblikovanja


Usklajevanje digitalnih izdelkov z uporabniki in njihovo dolgoročno zavezanostjo izdelku! Oblikovanje uporabniške izkušnje se nanaša na digitalne izdelke, kot so spletna mesta in aplikacije. Poudarek ni predvsem na vizualni zasnovi, temveč na uporabniški izkušnji (UX), tj. uporabniški izkušnji pred uporabo izdelka, med njo in po njej. Oblikovanje UX je zato temeljnega pomena in odloča o tem, ali bodo digitalni izdelki uživali ali ne. Poleg aktivne uporabniške izkušnje so pomembni tudi čustveni vidiki, saj se stranke z izdelkom ukvarjajo nekaj časa, preden ga kupijo in uporabijo. Zato si na spletni strani mprofi prizadevamo po najboljših močeh optimizirati uporabniško izkušnjo na celotnem potovanju stranke: Od začetnega zbiranja informacij o izdelku do njegove dolgotrajne uporabe in podpore, ki je z njim povezana. Oblikovanje in izkušnja morata izpolnjevati pričakovanja! Pričakovanja uporabnikov se zaradi tehnološkega napredka in vse večje konkurence v številnih panogah nenehno povečujejo. Pozitivna uporabniška izkušnja je pomembnejša kot kdaj koli prej, da bi lahko ponudili sodobne in trajnostne izdelke in storitve. V tem procesu vas podpremo z intenzivnim preučevanjem vaših ciljnih skupin in strank ter vaše ponudbe. Na ta način nam uspe doseči, da bo uporabnost prijazna do uporabnika na vseh stičnih točkah. Rezultat so zadovoljne stranke, ki uživajo v interakciji z vami in dolgoročno ostajajo zveste vašemu podjetju in vašim izdelkom.



Z analizami pojasnite zahteve in pričakovanja! Obsežne analize so predpogoj za strokovno oblikovanje UX z optimalno informacijsko arhitekturo. S pomočjo uporabniških raziskav razjasnimo vedenje uporabnikov vaše ciljne skupine. Pri tem uporabljamo različne osebe. To so združene značilnosti različnih potencialnih uporabnikov, s katerimi pojasnimo pričakovanja in zahteve. Na podlagi teh ugotovitev izpeljemo vizualizacije spletnih mest in aplikacij, ki jih nato intenzivno testiramo. Spoznanja, pridobljena na podlagi tega, pa so podlaga za nadaljnje optimizacije na področju uporabniške izkušnje in na koncu za koncept, ki je resnično prepričljiv - tako z vidika uporabnika kot podjetja. Dodana vrednost, ki se izplača: Prednosti celovitega postopka oblikovanja so številne in se vam dolgoročno obrestujejo. Izkoristite optimalno zasnovo interakcije vašega spletnega mesta ali aplikacije, ki je bila dokazana na več testih uporabnosti. Funkcionalnost ustrezno oblikovane vizualne platforme bo uporabnikom omogočila, da zlahka pridobijo točne informacije ali najdejo izdelke, ki jih potrebujejo. Zadovoljiva uporabniška izkušnja ima za posledico pozitivnejše dojemanje podjetja in njegove ponudbe, kar posledično pozitivno vpliva na nakupno vedenje. Na ta način oblikovanje, katerega cilj so načela optimalne uporabniške izkušnje (UX), učinkovito in trajnostno vodi k večjemu uspehu vašega podjetja.


Naše reference za spletno oblikovanje

Študentska nagrada Hawa
Hawa.com
Kabelska kanalizacija Castioni
Spletna trgovina Hawa