Please enter a search term:

  • Inxmail

    Odkrijte Inxmail - vaš ključ do učinkovite avtomatizacije trženja in tesnejših odnosov s strankami.

    Nadaljuj tukaj

Optimizirajte svoje trženje B2B: odkrijte moč Inxmaila za avtomatizacijo trženja in CRM

Kaj je Inxmail?

Inxmail je napredna rešitev za avtomatizacijo trženja in upravljanje odnosov s strankami (CRM), ki podjetjem omogoča, da optimizirajo svoje trženjske dejavnosti ter zagotovijo učinkovitejšo in uspešnejšo komunikacijo s strankami.

Inxmail je več kot le orodje - je strateška odločitev, ki lahko spremeni vaše trženjske dejavnosti. Z avtomatizacijo in personalizacijo vaših trženjskih kampanj Inxmail omogoča globlje sodelovanje s strankami in vam pomaga doseči merljivo donosnost naložb v trženje.


Inxmail ponuja širok nabor funkcij, ki so bistvene za učinkovito in uspešno trženje:

  • Avtomatizacija trženja

Inxmail vam omogoča avtomatizacijo trženjskih kampanj v različnih kanalih. To pomeni, da lahko vzpostavite avtomatizirane postopke, ki se odzivajo na vedenje in preference vaših strank, ter tako učinkovito razširjate svoja sporočila.

  • Integracija CRM

Inxmail se brez težav integrira z vašim obstoječim sistemom CRM, kar omogoča učinkovito segmentacijo in personalizacijo. To vodi k višjim stopnjam konverzije in večji vključenosti strank.

  • Analitika v realnem času

Inxmail ponuja zmogljiva analitična orodja, ki vam omogočajo spremljanje uspešnosti vaših kampanj v realnem času. To vam pomaga nenehno optimizirati strategije ter se prilagajati spreminjajočim se potrebam in željam vaših strank


Inxmail je vsestranska in zmogljiva platforma, ki vam omogoča, da svoje tržne dejavnosti dvignete na višjo raven. Tukaj je nekaj podrobnosti o platformi in njenih funkcijah:

  • Trženje po e-pošti

Inxmail je znan po svoji vrhunski tehnologiji trženja e-pošte. Platforma ponuja napredne funkcije, kot so testiranje A/B, samodejna nadaljnja e-poštna sporočila in personalizacija za optimizacijo vaših kampanj e-poštnega trženja.

  • Integracija družabnih medijev

Inxmail vam omogoča, da v svoje trženjske kampanje vključite kanale družbenih medijev. To omogoča dosledno komunikacijo po vseh kanalih in vam pomaga doseči širše občinstvo.

  • Upravljanje podatkov

Inxmail ponuja obsežne funkcije za upravljanje podatkov. Z njimi lahko zajemate, shranjujete in upravljate podatke o strankah ter tako omogočite boljšo segmentacijo strank in ustvarjanje prilagojenih trženjskih kampanj.

  • Prilagodljivost

Inxmail je zelo prilagodljiva platforma. Funkcije platforme lahko prilagodite svojim posebnim potrebam in tako ustvarite prilagojeno rešitev za avtomatizacijo trženja.


Uporaba storitve Inxmail prinaša številne prednosti, med drugim:

  • Izboljšano učinkovitost

Z avtomatizacijo trženjskih dejavnosti lahko prihranite čas in sredstva ter se osredotočite na bolj strateške naloge.

  • Večja zvestoba strank

Z integracijo CRM in trženjskih dejavnosti Inxmail omogoča boljšo interakcijo s strankami, kar krepi njihovo zvestobo.

  • Boljše sprejemanje odločitev

Z zmogljivimi analitičnimi orodji Inxmaila lahko spremljate uspešnost svojih kampanj v realnem času in nenehno optimizirate svoje strategije.


Kot digitalna agencija podpiramo podjetja B2B pri njihovi digitalni preobrazbi in jim pomagamo pridobiti največje koristi od Inxmaila in avtomatizacije trženja. Tukaj je nekaj storitev, ki jih ponujamo:

  • Svetovanje

Ponujamo celovite svetovalne storitve, s katerimi vam pomagamo izbrati in uvesti pravo rešitev za avtomatizacijo trženja. Naša ekipa strokovnjakov bo skupaj z vami razumela vaše posebne potrebe in cilje ter razvila prilagojeno rešitev.

  • Usposabljanje

Ponujamo usposabljanje, s katerim vašo ekipo pripravimo na uporabo storitve Inxmail in vseh njenih funkcij. Naše usposabljanje je praktično in osredotočeno na uporabo, zato se bo vaša ekipa naučila veščin, ki jih potrebuje za učinkovito upravljanje trženjskih kampanj.

  • Podpora

Zagotavljamo stalno podporo, ki zagotavlja nemoteno delovanje vaše avtomatizacije trženja. Če imate tehnična vprašanja ali potrebujete strateški nasvet, vam je naša ekipa na voljo za pomoč.


Tukaj je nekaj primerov uporabe Inxmaila v različnih panogah in za različne trženjske cilje:

  • Podjetje za e-trgovino

Podjetje za e-trgovino lahko uporablja Inxmail za ustvarjanje avtomatiziranih kampanj trženja po e-pošti. Z uporabo Inxmaila bi lahko pošiljali prilagojena e-poštna sporočila na podlagi nakupnega vedenja in preferenc strank, kar bi povečalo stopnjo konverzije.

  • Podjetje B2B

Podjetje B2B lahko uporablja Inxmail za izboljšanje komunikacije s svojimi strankami in racionalizacijo prodajnih procesov. Z Inxmailom bi lahko učinkovito upravljali svoje potencialne stranke, sledili prodajnim priložnostim in zagotovili, da nobena priložnost ne bo zamujena.

  • Neprofitne organizacije

Neprofitne organizacije lahko uporabljajo Inxmail za optimizacijo svojih prizadevanj za zbiranje sredstev. Ustvarili bi lahko prilagojena e-poštna sporočila in kampanje v družabnih medijih, s katerimi bi nagovorili svoje donatorje ter jih obvestili o svojih najnovejših projektih in priložnostih za podporo.

Inxmail je več kot le orodje - je strateška odločitev, ki lahko vaše trženjske dejavnosti dvigne na višjo raven. Z našimi izkušnjami, strokovnim znanjem in predanostjo vašemu uspehu vam lahko pomagamo izkoristiti vse možnosti, ki jih ponuja Inxmail.

Naš glavni cilj je pomagati vam optimizirati vašo trženjsko strategijo in povečati donosnost naložbe (ROI). Trdno smo prepričani, da lahko dobro zasnovana in učinkovito izvedena strategija za avtomatizacijo trženja pomembno vpliva na vaše poslovne rezultate.

Vabimo vas, da nas kontaktirate in izvedete več o tem, kako vam lahko pomagamo pri vaši digitalni preobrazbi. Skupaj raziščimo, kako lahko Inxmail izboljša vaše trženjske dejavnosti in pospeši vaše poslovanje.