Please enter a search term:

  • Optimizacija za iskalnike (SEO)

    Z ustreznimi orodji izboljšajte svojo uvrstitev in se dinamično odzivajte na spreminjajoče se parametre. Optimizacijo za iskalnike razumemo kot proces.

    Začnite svoj projekt SEO!

Naše prilagojene rešitve SEO za podjetja B2B

Na spletni strani mprofi smo vaši partnerji za storitve SEO, ki resnično spodbujajo vaše poslovanje. S svojim strokovnim znanjem in izkušnjami na področju lokalnega SEO, tehničnega SEO, vzpostavljanja povezav, slikovnega SEO, video SEO in še več vam pomagamo izboljšati vašo spletno prisotnost, doseči ciljno občinstvo in navsezadnje.

Z našimi storitvami SEO ne boste dobili le izboljšanja uvrstitev vašega spletnega mesta, temveč tudi celovito analizo in optimizacijo strukture, vsebine in metapodatkov vašega spletnega mesta. Tesno sodelujemo z vami, da zagotovimo, da je vaša strategija SEO prilagojena vašim poslovnim ciljem in ciljnemu občinstvu.

V mprofi se zavedamo, da je SEO več kot le ključne besede in uvrstitve. Naša ekipa strokovnjakov za SEO združuje tehnično strokovno znanje z ustvarjalno strategijo, da bi izboljšali vašo spletno prisotnost, povečali vašo prepoznavnost in vam pomagali, da vas ciljno občinstvo najde v rezultatih iskalnikov.

Naš cilj pri mprofi je, da vam zagotovimo storitve SEO, ki bodo vašemu podjetju prinesle resnično dodano vrednost. Z našo celovito strategijo SEO vam pomagamo, da boste presegli konkurenco in pozicionirali svoje podjetje na spletu.

Če iščete zanesljivo in izkušeno agencijo SEO, potem je mprofi pravo mesto za vas. Ponujamo strategije SEO po meri, prilagojene posebnim potrebam vašega podjetja, in vam pomagamo izkoristiti ves potencial spletnega trženja.

Naša ciljna skupina so podjetja B2B, ki jih zanima izboljšanje njihove prisotnosti v SEO. Zavedamo se, da je vsako podjetje edinstveno. Zato vam ponujamo prilagojene rešitve, ki so prilagojene vašim posebnim potrebam.

Naše storitve SEO niso omejene na določen iskalnik. Smo strokovnjaki za Google in Bing SEO in vam lahko pomagamo, da boste bolje najdeni v obeh iskalnikih. Optimiziramo tudi za druge iskalnike, kot sta Yahoo in DuckDuckGo, odvisno od tega, kje se nahaja vaše ciljno občinstvo.


Naše ključne kompetence SEO

za optimizacijo vaše spletne prisotnosti vam kot digitalna agencija ponujamo celovite rešitve za vaše podjetje. Zavedamo se, da je optimizacija za iskalnike (SEO) kompleksna tema in je odvisna od številnih dejavnikov. Da bi vam lahko ponudili rešitev, prilagojeno vašim potrebam, smo se specializirali za različna področja SEO.

Pogosto zastavljena vprašanja


SEO je kratica za optimizacijo za iskalnike in vključuje vse ukrepe, ki so namenjeni čim višjemu položaju spletnega mesta v organskih rezultatih iskanja v iskalnikih, kot sta Google ali Bing.


SEO je zapleten proces, ki ga sestavlja veliko različnih dejavnikov. Vključuje tehnično optimizacijo spletnega mesta, ustvarjanje ustrezne vsebine in pridobivanje povratnih povezav z drugih spletnih mest


Lokalni SEO se nanaša na optimizacijo spletnih mest za lokalne iskalne poizvedbe. Cilj je doseči dobro uvrstitev v rezultatih iskanja za ustrezne ključne besede v določeni geografski regiji.


SEO izven strani vključuje vse ukrepe, ki se izvajajo zunaj lastnega spletnega mesta, da bi izboljšali uvrstitev. Sem spadajo gradnja povratnih povezav, trženje v družbenih medijih in trženje vplivnežev.


SEO za videoposnetke se nanaša na optimizacijo videoposnetkov na spletnem mestu, da bi jih optimizirali za iskalnike. To vključuje uporabo ustreznih naslovov in opisov ter vključitev prepisov.


Povratne povezave so še vedno eden najpomembnejših dejavnikov razvrščanja za SEO. Iskalnikom kažejo, da druga spletna mesta ocenjujejo vašo spletno stran kot ustrezno in zaupanja vredno.


SEO je dolgotrajen proces, ki zahteva potrpežljivost. Običajno traja več tednov do mesecev, preden so vidni prvi rezultati.


Revizija SEO je celovita analiza spletnega mesta, s katero se ugotovijo slabosti in možnosti za izboljšave na področju SEO. Med drugim se preverijo tehnologija, vsebina in povratne povezave.


Uvrstitev v Googlu pomeni položaj spletnega mesta v organskih rezultatih iskanja v Googlu. Višji ko je položaj, boljša je uvrstitev vašega spletnega mesta.


Najpomembnejši dejavniki razvrščanja za SEO so edinstvena in kakovostna vsebina, uporaba ustreznih ključnih besed, hiter čas nalaganja spletnega mesta, optimizirana struktura spletnega mesta in navigacija, povratne povezave z uglednih spletnih mest, spletno mesto, prilagojeno za mobilne naprave, in uporaba označevalnih shem.


Nekateri koraki za izboljšanje lokalne optimizacije SEO vključujejo optimizacijo strani Google My Business, uporabo lokalnih ključnih besed v vsebini in metapodatkih spletnega mesta, pošiljanje spletnega mesta v lokalne imenike ter pridobivanje mnenj in ocen strank na strani Google My Business.


Trajanje vidnosti rezultatov SEO je lahko odvisno od konkurenčnih razmer in iskalnih pojmov. Vendar pa so prvi rezultati običajno vidni po treh do šestih mesecih.


Za merjenje uspešnosti SEO lahko uporabite številna orodja, kot so Google Analytics, Google Search Console, Ahrefs, SEMrush, Moz in druga.


Če želite analizirati svoje konkurente z vidika SEO, lahko uporabite orodja, kot so Ahrefs, SEMrush ali Moz, in spremljate njihove povratne povezave, ključne besede, uvrstitev in druge dejavnike. Prav tako lahko ročno preverite, katere ključne besede uporabljajo in kako optimizirajo svojo vsebino.


Meta oznake so še vedno pomemben dejavnik razvrščanja za SEO. Iskalnikom dajejo pomembne informacije o vsebini spletne strani.