Please enter a search term:

  • Oglaševanje

    Za promocijo svojih izdelkov ali storitev na internetu uporabite spletne oglaševalske izdelke. Digitalne oglaševalske rešitve vključujejo prikazno oglaševanje, oglaševanje na iskalnikih, oglaševanje v družabnih medijih, partnersko trženje in trženje prek e-pošte. Cilj je povečati prepoznavnost, doseg in konverzije ter s tem povečati prodajo.

Izdelki za digitalno oglaševanje

Osredotočamo se na zagotavljanje visokokakovostnih in učinkovitih rešitev za spletno oglaševanje. S ponosom svojim strankam ponujamo stran s pregledom spletnih oglaševalskih izdelkov, ki jih uporabljamo. Ti izdelki vključujejo vodilne platforme Google Ads, Bing Ads, LinkedIn Ads in Facebook Ads. Naše poslanstvo je, da vam pomagamo optimizirati vaše spletne oglaševalske kampanje in učinkovito tržiti vašo blagovno znamko.

Naši strokovnjaki prinašajo poglobljeno znanje o teh platformah in so specializirani za razvoj strategij po meri, prilagojenih posebnim potrebam in ciljem vsake stranke. Ne glede na to, ali ste zagonsko podjetje, srednje veliko podjetje ali veliko podjetje, imamo znanje in vire, s katerimi vam lahko pomagamo izboljšati vašo spletno prisotnost in doseči poslovne cilje.

Googlovi oglasi

Z Google AdWords lahko natančno dosežete želeno ciljno skupino z oglaševanjem na podlagi ključnih besed in geografske lokacije.

Odkrijte Google AdWords zdaj
Oglasi Bing

Oglasi Bing z veliko bazo uporabnikov ponujajo dragoceno priložnost za predstavitev vaše blagovne znamke širšemu občinstvu.

Odkrijte zdaj
Oglasi LinkedIn

Oglasi LinkedIn Ads so ciljno usmerjeni oglasi na platformi LinkedIn. S posebnimi možnostmi ciljanja omogočajo podjetjem, da nagovorijo jasno opredeljeno ciljno skupino ter tako povečajo svoj doseg in prepoznavnost v panogi B2B.

Odkrijte zdaj
Oglasi na Facebooku

Z oglasi na Facebooku lahko podjetja B2B natančno usmerijo svoje občinstvo in predstavijo ustrezno vsebino, da spodbudijo zanimanje in sodelovanje.

Odkrijte zdaj
Sistrix

Sistrix je priznana platforma, ki podjetjem pomaga izboljšati optimizacijo za iskalnike (SEO) in doseči višjo uvrstitev v rezultatih iskalnikov.

Odkrijte zdaj
Oglasi v YouTubu

Z usmerjenimi oglasi v YouTubu podjetja B2B natančno dosežejo želeno ciljno skupino in čim bolj zmanjšajo izgube, da bi učinkovito uporabila proračun za trženje.

Odkrijte zdaj
Oglasi za Instagram

Razvijamo individualne strategije trženja na Instagramu, prilagojene posebnim potrebam in ciljem vašega podjetja B2B.

Odkrijte zdaj
Dealfront

Dealfront je rezultat združitve dveh nagrajenih podjetij: Echobot, nemške platforme za obveščanje o prodaji, in podjetja Leadfeeder, finskega ponudnika obveščanja o spletnih obiskovalcih.

Odkrijte zdaj

Naša pregledna stran ponuja celovit vpogled v našo ponudbo rešitev za spletno oglaševanje.

Začnimo z Google Ads, zmogljivim orodjem, ki je primerno tako za mala kot velika podjetja. Google Ads ponuja različne oglasne formate in možnosti ciljanja, ki vam omogočajo, da svoje podjetje usmerite na točno tisto občinstvo, ki ga želite doseči. Naši strokovnjaki v podjetju MProfi AG vam lahko pomagajo ustvariti učinkovite kampanje v Google Ads, ki vam bodo prinesle večji promet, več potencialnih kupcev in na koncu tudi večjo prodajo.

Bing Ads, čeprav je pogosto spregledan, je še ena učinkovita platforma za spletno oglaševanje. Z veliko bazo uporabnikov oglasi Bing Ads ponujajo dragoceno priložnost, da svojo blagovno znamko predstavite širšemu občinstvu. Naši strokovnjaki so dobro seznanjeni z vsemi vidiki oglasov Bing Ads in vam lahko pomagajo izkoristiti vse možnosti te platforme. Ustvarjajo prilagojene oglaševalske kampanje, ki so prilagojene posebnim značilnostim storitve Bing Ads in vam omogočajo, da učinkovito dosežete ciljno občinstvo in povečate svojo prepoznavnost.

LinkedIn Ads je nepogrešljivo orodje za podjetja B2B. S svojim strokovnim omrežjem in edinstvenimi možnostmi ciljanja LinkedIn Ads podjetjem omogoča ustvarjanje visoko kvalificiranih potencialnih strank in neposredno nagovarjanje nosilcev poslovnih odločitev. Naši strokovnjaki v podjetju MProfi AG imajo bogate izkušnje z delom z LinkedIn Ads in vam lahko pomagajo optimizirati vaše oglaševalske kampanje B2B za doseganje najboljših rezultatov.

Facebook Ads je ena največjih in najbolj vsestranskih spletnih oglaševalskih platform. S svojo ogromno bazo uporabnikov in izpopolnjenimi možnostmi ciljanja ponuja Facebook Ads odlično priložnost za predstavitev vaše blagovne znamke širokemu občinstvu. Ne glede na to, ali želite ustvariti povpraševanje, promovirati svojo spletno trgovino ali preprosto povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke, lahko naši strokovnjaki ustvarijo učinkovite kampanje na Facebook Ads, prilagojene vašim specifičnim ciljem.

V podjetju MProfi AG se zavedamo, da je vsako podjetje edinstveno in zahteva individualen pristop. Zato tesno sodelujemo s svojimi strankami, da bi razumeli njihove posebne potrebe in cilje ter razvili prilagojene strategije spletnega oglaševanja. Naš cilj je, da vam pomagamo izboljšati vašo spletno prisotnost, ustvariti kakovosten promet in doseči vaše poslovne cilje.

Zagotavljamo tudi stalno podporo in svetovanje, da bodo vaše kampanje ostale učinkovite in sledile nenehno spreminjajočim se trendom in razvoju na področju digitalnega oglaševanja. Ne glede na to, ali ste novinec na področju spletnega oglaševanja ali želite izboljšati obstoječe kampanje, je podjetje MProfi AG vaš zaupanja vreden partner.

Naša pregledna stran ni le predstavitev naših izdelkov in storitev, temveč tudi vir, ki vam bo pomagal bolje razumeti svet spletnega oglaševanja in sprejeti najboljše odločitve za vaše podjetje. Je dokaz naše zavezanosti k zagotavljanju najboljših možnih storitev našim strankam in njihovi podpori na njihovi digitalni poti.

V svetu, kjer je digitalna prisotnost ključnega pomena, vam podjetje MProfi AG zagotavlja orodja, strokovno znanje in podporo, ki jih potrebujete za uspeh. Kontaktirajte nas še danes in začnite svojo digitalno pot z MProfi AG.

Področja uporabe spletnih oglaševalskih orodij

  • Trženje v iskalnikih (SEM)

Trženje na iskalnikih vključuje SEO (Search Engine Optimisation) in SEA (Search Engine Advertising). Spletne oglaševalske platforme, kot je Google Ads, se lahko uporabljajo za umeščanje plačljivih oglasov v rezultate iskalnikov. Pri tem lahko podjetja ciljajo na določene ključne besede, tako da so njihovi oglasi vidni uporabnikom, ki iščejo te izraze.

  • oglaševanje v družabnih medijih

Družabni mediji, kot so Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn in drugi, ponujajo številne možnosti za spletno oglaševanje. Podjetja lahko ustvarijo ciljno usmerjene oglaševalske kampanje, s katerimi dosežejo uporabnike glede na njihove interese, vedenje, lokacijo itd.

  • Trženje vsebin

Spletna oglaševalska orodja se lahko uporabljajo tudi kot del strategij trženja vsebin. Platforme, kot sta Outbrain ali Taboola, podjetjem omogočajo, da svoje vsebine (npr. bloge, bele knjige, e-knjige, videoposnetke) promovirajo na drugih ustreznih spletnih mestih in tako dosežejo večji doseg in prepoznavnost.

  • Trženje po e-pošti

Spletno oglaševanje je mogoče izvajati tudi z uporabo orodij za trženje prek e-pošte. Podjetja lahko ustvarijo prilagojene e-poštne kampanje in jih pošljejo svojim naročnikom ali ciljnim skupinam za promocijo izdelkov, deljenje novic ali obveščanje o posebnih ponudbah.